Hmmm....

Sitter i soffan och är såå mätt och trött!!!

Försov mej imorse :/ Vaknade klockan 7... Skulle börja gå till bussen 10 över.. men jag hann :)
Sprang hela vägen från Johan ner till busshållsplatsen... Liite anfådd när jag kom fram men.. Var tur att jag gjorde det för annars hade jag missat den!

Övningskörde hem från gve till mamma och pappa... Åt jättegod mat och sen övningskörde jag hem också... Var lite nervös när jag satte mej bakom ratten eftersom det var så länge sen jag körde, men så fort vi böjade rulla så gick det över :) Tror jag ska slå igång en tvättmaskin och sen gå ut på en promenad så jag håller mej vaken! Sååå trött!...

Känns som att det blir en vääldigt tidig kväll idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback