Här igen....

Hmmm natt och man är inge trött som vanligt... Jobbigt värre! Aja har sovmorgon imorrn, :Börjar först klockan 12 så.. jag har ingen brådska ännu i säng :)

Fick en ny layout på bloggen min idag.. Såååå fin :D Stort tack till kära syster Stina för den :)  @--'--
Jag fattar som mej inte alls på det där me å göra nån layout... Prövade men gav upp typ direkt jag gick in och skulle börja..  Lika bra att låta det vara så jag inte sabbar nåt :)

Idag på jobbet när jag skulle byta glödlampor i taket så gick en lampa av. då sträckte jag mej upp och försökte dra ut den bit som satt kvar.. fick då världens jäkla stöt! Ont som attan!!! Aja tänkte inge mer på det utan fortsatte mitt bytande.. Var ett gäng som hade gått efter all åskan som var.. Hela affären hade typ blinkat :)

Nu på kvällen när jag satt och surfade runt på nätet så fikck jag en sån konstig känsla i handen och mitt i allt kändes det som att jag fick en stöt igen! Har ännu kvar en sån där ond krypande känsla i handen... Är det normalt?!? Är ju vid 11 imorse jag fick stöten så kändes bra knasigt att få ont nu mitt i natten.. Aja hoppas det har gått över tills imorrn när jag ska slava på jobbet och skruva ner massa grejjer! :)

Nä ska tvätta bort sminket och fläta håret nu och sen blir det nog att försöka sova!! Men känner jag mej rätt så blir det nog att slå på en film och somna till! :) Att sätta tv i sovrummet var det smartaste på länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback