Länge sen

Emellanåt glömmer jag som bort att jag faktiskt har en egen blogg att skriva i :P Orkar inte börja skriva allt jag gjort sen sist men kan ju iaf göra en snabb uppdatering om veckan! Har jobbar varjee dag.. Inte gjort så mycket märkvärdigt på kvällarna.. Var och lunchade me A på MD:s för nån dag sen.. Var pottipalt!! Såååååå smaskigt!!

Igår var jag med J.. Satt hos henne och surrade! Lite läskigt med 2 stirrande katter men :D Gick ganska bra efter ett tag när dom gick bort från mej och la sej :)

Idag har jag slutat redan 3, skönt :) Då for jag på systemet och mötte upp L, E och J... vi for och åt på Linas... Lirte virriga dom var där... På menyn stod det att dom hade juice... Sen när jag frågade "vad har ni för juicer" så fick jag till svar att dom inte hade några alls... Hmm Aja då sa jag att jag ville ha ett glas mjölk... Då behövde hon gå och kolla så dom hade det?!... Nåja det fanns så det fick jag.. jag beställde fläskfile med pommes.. Men då hade dom ju inte pommes... Så tog med stekta potatisar istället!... L och E beställde kycklingfile.. Vi satt och väntade och efter ett tag kom maten!

När hon väl kommer in med maten så såg vi att L och E hade fått grillspett... 2 som var oxfile eller nåt liknande och 1 spett med kyckling... L sa då "Det här beställde inte vi, Vi skulle ha kycklingfile"... Då fick hon till svar "Jo jag vet, Men kycklingfile är bara till lunchen, Är lite annat på kvällen" ... Hmm kanske hon skulle ha sagt det när dom beställde då?! :)
Och min fläskfile.. Ja, Det var då inte fläskfile iaf ^^ Kanske dags för Linas att uppdatera deras meny litegrann?! Eller informera kunderna om vad dom beställer :)

Vart lite dubbelbokning på lördag... J frågade om jag skulle komma på en visning av Ori... Vet inte alls hur det stavas :D
Tackade ja, Men sen kom jag ju på att vi ska på kalas samma tid på lördag.. aja kanske nån annan gång :)

Nä, nu ska jag svara på dessa frågor nedan och sen ska jag göra nåt vettigt!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

bild på den sötaste ^^



ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja det tror jag väl
HUR RAGGAR DU: Hmm.. Vill du ha tips eller?! :P
VAD HETER DU: Ann-Charlotte
KALLAS: Lotta
VARFÖR: Kanske för att det är kortare?!
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jobbat, Ätit, Vart hos L och nu är jag hemma
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Slööa :)
VAD VILL DU HELST HA NU: Inget alls
VAR ÄR DU NU: Hos Johan
SAKNAR DU NÅGON NU: Njae, Är ganska skönt att vara ensam ibland ^^
RÖKER DU: Händer väl
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julen
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ska på kalas imorrn sen vet jag inte..
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Rosa
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nej, Vill inte bli äldre nu!!!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Stina
VAD PRATADE NI OM: Att vi skulle spela lite efter dom hade ätit :)
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på dom här frågorna
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Njae det tror jag inte!
ÄR DU BLYG: Bland folk jag inte känner så kan jag vara liite blyg, Men inte så farligt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.50
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Kommer inte ihåg
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Pink - Nobody knows
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nej
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej
HAR DU GLASÖGON: Ja, Men använder aldrig dom bara när jag kör bil :)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Inget
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej!
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nää inte vad jag vet iaf :P
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Finns en hel del
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Scrubs igårkväll
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Hmm raderade inkorgen precis då det var fullt :P Men senaste var från Fredde iaf
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det tror jag faktiskt.. Bara jag är på humör :)
HUR SVARAR DU I TELEFON: Beror på vem som ringer!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Hmm svår fråga
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Hmm
HAR DU DVD-SPELARE? Ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Mörker!!! Och att sova ensam :/
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jo :)
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Rätt attidyd, Ärlig, Öppen, Tatueringar, Piercingar,  
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ingestans
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Grön och orange! Usch så hemskt
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Hmm var nåt år sen iaf :)
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Hmm.. Har stått på lagret på jobbet och sen vart å ätit och sen fart direkt till L och J så har inte hunnit träffa så många :)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Inget speciellt
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen..
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Är dålig på det..
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Inte så många.. Men var ju när man var yngre
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Alla har väl sina för och nackdelar
VAD KÖPTE DU SENAST? Sockar
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ibland :)
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trötter
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Kan och Kan.. slipper jag så gör jag gärna det ^^
VAD PLUGGAR DU? luggar inte
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Det var jag väl när jag gick där :P
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jajjemänsan
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Beror på vad man dricker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback