Utekväll...

Gomorgon Gomorgon! :)
Eller har ju vart vaken ett tag men... Lite trött ännu så rubriken får duga ^^

Var på barnkalas igår.. Lilla Jesper har redan blivit 4 år!... Usch så fort tiden går! Var där från 3 till typ just efetr 4 tror jag klockan var.. Då for vi raka vägen hem till Stina och Janne. Betällde lite mat från Berget.. Jag som då har börjat mitt nya liv beställde en pasta bolognes (eller hur det nu stavas).. Var så smaskigt :) Sen efetr vi hade ätit satte vi igång och göra oss iordning inför kvällen!.. For vid 7 tiden till kullen.. Väldigt rolig förfest måste jag säga... Sen vid 11 började vi bege oss mot krogen! Bilen vart lite full så jag och Stina fick snällt krypa bak i skuffen^^^ Vi var ju minst så vad ska man säga? :) Slänga nån som är 2 huven längre än oss dit bak går ju som inte :P

Hade det såååååå himla roligt på krogen!! Vi drack, surrade och dansade! Allt som man ska göra där med andra ord!! Såå roligt det var.... Satt och spelade litegrann med Linda också.. Men hon vann för mycket så det var inge kul :P

Hela kvällen var såå rolig, Ända tills vi skulle ta våra jackor!... Var nån jäkla surkärring där som började mucka!... Det började med att Janne sa till Stina att han kunde ta hennes lapp till jackan. då vart kärringen sur och sa att hon skulle gå före han i kön. Då sa Stina att hon skulle ta sin jacka själv eftersom hon ändå stog precis bakom Janne... Kärringen vart ändå jättesur.. Hon stod och höll armen på Janne heela tiden och Janne vart väl less att hon står där och kladdar så han knuffade henne lite  åt sidan... Då slet hon tag i Stina och då vart jag asförbannad! Kände bara hur hornen växte ut från pannan på mej ^^ Skrek till och hoppade på henne.. 2 slag och några sparkar senare så kom det 2 vakter och skrek och å särade på allihopa... Hon stod kvar där och kaxade sej den jäveln så både jag och Stina var på väg tillbaka till henne.. Men vi var som fasthållna av nån bakom.. Tror det var Therese och Annica men är inte helt säker :P Vakterna lät kärringen ta jackan och gå ut(?) och sen var det över me det...

Nä fy fan, Hur kan man vara så patetisk som 50 + ?!?! Såna där borde dom inte släppa in... Anledningen till att vakterna lät henne gå före kön var för att dom hade viljat få ut henne ett tag så...

Nä nu ska jag göra nåt vettigt innan jag ska bänka mej framför datan klockan 3 :)
Ha d bra alla!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta


Kommentarer
Postat av: Tessi

Vilken karatefylla ;)

2009-02-01 @ 14:01:37
Postat av: Lotta

Haha Jo verkligen :)

2009-02-01 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback