Utekväll!

tjabba!

Vaknade klockan 10 idag.. Var såå trött så ställde klockan på halv 11 istället.. Johan hoppade upp ur sängen vid kvart över 10 och försökte skaka liv i mej :) Eftersom jag visste att vi skulle och fika på ett tag så klev jag upp ur sängen! Satte mej vid datan och kikade lite på FB.. därefter så klädde jag på mej och vi for och plockade upp S och F..

Väl framme vid vetehatten så såg vi att det var mycket folk ute i rörelse.. Men såklart, Löning och lördag! Kanske inte så konstigt om det är mycket folk i rörelse på stan då :P Åt en macka och en budapestbit! *SMASK*

Sen när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen.. Och nu sitter jag här med turban i håret i väntan på att det ska torka litegranna!.. Blir utgång idag! Ska bli roligt!

Lätt att vara kille när man ska ut... Duscha, Torka sej, dra på sej jeans och tshirt/skjorta så är man klar sen :) Själv har man ju som sina prosedurer... Man ska duscha, smörja in sej, blåsa och platta håret, Sminka sej och till sist välja i sin garderob vad man ska ha på sej. och det spelar ingen roll hur mycket kläder man än har för man hittar ALDRIG nåt man vill ha på sej :) 

aja ska kika vidare ett tag nu! Ha en trevlig helg!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback