Long time ago

Ja verkar som att jag med jämna mellanrum glömmer att jag faktiskt har en egen blogg att skriva i :P

Helgen har vart skoj! Fredagen vart bara lugn hemma kväll ettersom jag skulle upp å jobba på lördag!.. Jobbade från 9 -14.15, Senare på dagen var vi hos Johans föräldrar och åt! Sen for jag hem till Johan och han for på jobbet...
Jag sminkade till mej och böt om för utekvällen! Tessi kom och hämtade mej vid 19 och då for vi hem till Lena!... Sen bar det av på krogen! Hade en trevlig kväll fast man var me såna skumma grabbar på slutet :P Haha

Idag har jag inte gjort alltför mycket.. spelat lite...

Johan har krockat idag när han var på väg till jobbet... Ringde han för att kolla läget och då sa han att han skulle komma hem på ett tag!...När det hade gått över 1 timme ringde jag till han igen för att kolla va som hände.. Då var det hans mamma som svarade.. (?!?!).. .dom var på lassa med han.. han låg inne på nåt rum och väntade på läkarna... Känns lite skumt att han inte tänkte på att jag kanske också ville vara där för han!? Eller så borde ju iaf kanske hans mamma ha tänkt på att iaf ringa och fråga mej om jag ville me när hon for dit... Men men... I vissa killara värld kommer väl alltid tjejjerna efter mammorna..(?)....
Tror att om jag hade vart med om en olycka att jag hade ringt till Johan först!!

Aja ska klä på mej nu och hoppas på att telefonen ringer snart så jag får reda på saker och ting!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback