Lista...

Jag har gjort graviditetstest. [X]
Jag tänker innan jag gör saker. [X]
Jag är envis. [X]
Jag är petig med musik.[ ]
Jag går efter utseendet på tjejer/killar.[ ]
Jag skriver poesi. [ ]
Jag är emot mobbning. [X]
Jag har en snuttefilt. [ ]
Jag sover med lampan tänd. [X]
Jag snarkar. [ ] 
Jag pratar i sömnen. [ ]
Jag är bra på matte. [ ]
Jag har suttit i fyllecell. [ ]
Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet. [ ]
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat. [ ]
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad [ ]
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning. [ ]
Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg. [X]
Jag är bortskämd [X] Kanske lite :P
Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.[X]
Jag har piercingar på andra ställen än öronen. [X]
Jag har tatuering/ar. [X]
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften. [X]
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv. [X]
Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig. [X]
Jag har varit/är tillsammans med en miljonär. [ ]
Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig. [ ]
Jag har krockat. [ ]
Jag skriver fort på tangenterna. [X]
Jag har en hobby. [ ]
Jag har sövts ner. [ ]
Jag är beroende av något. [X]
Jag älskar mina föräldrar. [X]
Jag favoriserar personer. [X]
Jag läser. [X]
Jag har humor . [X]
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag. [X]
Jag har skållat mig. [ ]
Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt. [ ]
Jag vill plastikoperera mig. [ ]
Jag är teknisk. [ ]
Jag talar dialekt (vilkensomhelst) [ ]
Jag hatar pizza. [ ]
Jag hatar tacos. [ ]
Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö. [ ]
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover. [X]
Jag har sett mina föräldrar ha sex. [ ] Tycker synd om den som måste kryssa i denna ruta
Jag tror på en helt egen religion. [ ]
Jag har ofta huvudvärk. [X]
Jag spyr när jag har magsjuka. [X]
Jag är lättpåverkad. [/] Ibland kanske
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis. [ ]
Jag trivs hemma. [X]
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat. [ ]
Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna. [X]
Jag är trotsig mot mina föräldrar. [/] Är väl alla ibland :P
Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum. [X]
Storleken spelar ingen roll. [/] Beror på vad man pratar om :D
Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv. [ ]
Jag har/haft fler än 10 djur. [X]
Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek. [ ]
Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år. [X]
Jag är förlovad. [ ]
Jag tänker förlova mig. [/] Det vet jag inte nu heller ^^ 
Jag tänker gifta mig. [ ]
Jag har kört bil. [X]
Jag har kört fyrhjuling. [ ]
Jag har kört traktor. [X] Prövat en gång med Nisse :)
Jag har kört motorcykel. [ ]
Jag har kört snöskooter. [X]
Jag har kört moped. [ ]
Jag är bra på kubb. [X]
Jag målar naglarna. [X] när dom är långa så visst ^^
Jag har snusat/snusar. [X]
Jag har rökt/röker. [X]
Jag tränar. [X]
Jag biter på naglarna. [X]
 
Såja hade lite att göra så snattade denna av Tessi :)

Kommentarer
Postat av: Stina

"Jag har sövts ner. [ ]"



Nu ljuger du juh, vi båda har ju blivit nersövda när vi var små juh =)

2009-02-27 @ 10:02:38
Postat av: Lotta

Haha jaja men det kom jag inte ihåg :P

2009-03-01 @ 02:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback