Jobb igen... :/

Ska fara iväg till jobbet på ett tag... Har vaknat för typ 30 min sen! Var sååå trött!

Igår var jag ledig! Såå skönt :) Klev upp vid halv 10... Kollade lite tv å så.. .Sen for jag och luncade på Thai med Johan, Fredrik, Mange och Tommy. Smaskigt!! :) Sen for jag hem och tog det lugnt... Spelade lite å kikade lite tv.. Sen vid 4 åt jag tacos ^^ Massa smaskig mat på samma dag :P Men var jättelänge sen jag åt det... Så det smakade bra!

Sen gjorde jag inte så mycket mera... Spelade och sen på kvällen kollade jag och Johan Will Smiths nya film.. .Tror den hette 7 pounds!.. Den var jättebra! Helt klart värd att se... Vart frövånad när Johan tyckte den var bra med tanke på hur mycket kärlek det var i den :) aja ska klä på mej och sen ska jag fara iväg! Ha d bra!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback