Söndagsjobb

Här kommer en bild på min nya färg :)
har inte gått att lägga upp bilder förren idag så... Tycker alltid det är strul med blogg.se!!

Jobb idag 11-15.15... Mamma var snäll och ska köra ner mej.. Och Stina var  gullig och kom hit och var  med hundarna tills Johan kommer från jobbet vid halv 2!.. Hon ville inte vara hemma hos dom då hon har känt sej lite allergisk på sistone.. Då kanske det är bättre att inte ta hundarna till henne!!... Aja hoppas det går bra idag iaf!

Helgerna bara susar förbi, Redan söndag.. Skönt nu till veckan iaf när jag blir långledig över julen :) Veckan efter det blir jag också långledig! Ska verkligen försöka engagera mej i Texas rumsrenhet när jag är ledig... Är så less på att behöva torka kiss hela dagarna! Aja det går nog fort när man väl orkar... Nu känns det som att vi går ut för sällan med han... Typ varannan timme.. Och på den tiden har han hunnit kissa typ 3 ggr redan ibland :P Bobby behövde ut typ var 3:e timme när han var så här liten så nog märker man stor skillnad på mina killar redan nu...

Aja ska fara till jobbet nu så får avrunda här!



Inte så lätt att knäppa ett kort med sej själv i mitten när man försöker knäppa själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback