Snart jul...

Usch va det här året har gått fort!... Snart jul och nyår!

Känns liite trist att jag inte kan gå ut varken juldagen eller nyår pga lillvovven!.. Aja har ju min man hemma pånyår iaf!... Men julen kommer bli otroligt ensam utan han! Tur jag bestämde mej för att ha hundarna hemma iaf :)

Aja nåt får jag väl hitta på.. Inte många som vill ha sällskap av en pissig liten valp och en hane som har fått för sej att markera inne hos folk som har hundar!... Eller ja, Har hänt 2 ggr vad jag vet säkert men... Ena gången var det hos Linda men har för mej att hon sa att Sisu hade skvätt där, Så då var det ju därför.. Andra gången var när vi var och kikade på valparna... Då kanske Turbo hade gått och skvätt eller om det var nån av valparna.. Aja går ju och torka upp men inge roligt om det nångång händer mot en tygsoffa etc....

Nä fortsätter han så, Så ska jag köpa ett "tikskydd" och sätta på han så man törs fara och hälsa på folk utan att behöva vakta på han hela tiden!!...

Full rulle vart det på hundarna nu också!.. Legat och sovit båda 2 och jag tänkte passa på att gå ut me dom innan jag vart för trött :P Nu busar dom på så blir väl att ta ut lillen en sväng till innan det blir bädden...

Nä nu ska jag kika vidare ett tag och sen ska jag kissa valpen och sen ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback