Sms-fel...

Till: Min man

Sms: God morgon Sexy. Han misstänkte ingenting i går. Funderar på att träna i kväll igen. Ridtur hemma hos dig kl 20. :) Passar det bra?  Kram

Svar: Nej nej säg att du skojar. Det får inte vara sant. Jag vill inte det här. Kommer hem nu.

Förklaring: Min man fick en morgonöverraskning på jobbet. Smset var menat till en annan man jag träffat ett tag.

-------------------------------------------

Till: Ny dejt

Sms: Åh jag vill ligga med henne som fan men jag vet inte om hon vet att jag har knullat med Lisa. de hatar ju fan varandra..

Svar: Tack som berätta men vill jag ha rabies kan jag låta en hund bita mig

Förklaring: Skulle skicka till polaren men kom uppenbarligen fel och vi kan ju säga att jag inte fick ligga i allafall

-------------------------------------------

Till: Pappa

Sms: Hej Petter! tack för en ljuvligt natt, jag saknar dig och din baby lena lem redan kram Olle

Svar: Jag ska ha en riktigt jävla bra förklaring till det här! Om du är gay har jag ingen son längre!

Förklaring: Jag var nyvaken och såg lite fel, petter och pappa är ju faktiskt ganska lika.. Nu i efterhand ska jag kolla lite nogranare vem jag skickar till då jag inte är accepterad av min pappa nå mer

-------------------------------------------

Till: Dejten

Sms: Hej rena pinan i natt. Fick ligga och hålla mig hela natten. Hade fisar på gång hela tiden. Hahahah vad gjordes i går? Kram

Svar:
Men att du inte gick in på toan och fes? Fan det är nåt alla gör.

Förklaring: Skulle skicka till min kompis men dejten fick mitt sms. Hans svar gjorde att jag skämdes mer. Blir röd bara jag tänker på det.

---------------------------------------------

Till: Flickvännens pappa

Sms: Hej gumman...tänker på igår...Älskar att ta dig analt. Vet att du gillar det med ;) ses ikväll!

Svar:
Hör du av dig till vår familj igen dödar jag dig.

Förklaring: Skulle skicka till min brud, men det blev till hennes pappa istället. Har aldrig mått så dåligt. Det tog slut pga det.

------------------------------------------------

Till: Linda

Sms:
Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha

Svar:
Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!

Förklaring: Gud vad jag skämdes, vi som va så bra kompisar men nu är vi inte det längre, hon skulle nog aldrig vilja att jag träffade hennes barn.

---------------------------------------------------

Till: Pappa

Sms:
Fy fan.. slickade henne hela jävla natten kändes det som! hela tungan och käken är bortdomnad haha

Svar:
Bra jobbat min son men antar att smset var till någon annan. När kommer du hem?

Förklaring: Hade vart hos en brud och skulle skicka till polarn men hamnade hos farsan istället..

----------------------------------------------------

Hehe så tokigt det kan gå :)
Men vissa funderar man ju om dom är sanna eller nån som sitter och hittar på? :)

www.felsms.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback