Seeeg

Undrar hur seg den här dagen kommer kännas... Hämtar iaf hem lillpluten direkt Therese ringer och säger att dom är hemma typ :P Ska fara förbi Ellinor så Bobby får busa av sej med Gina innan vi tar hem lillen!!

Skönt om Bobby iaf är lite trött så han inte orkar vara på den heeela tiden...

Stina och Janne skulle komma förbi senare idag och kika på den lille.. Men sen är det besöksförbud! Ska göra samma sak som med Bobby att han inte ska träffa nå folk som han inte kommer träffa speciellt ofta sen! Och är det nån som kommer vara hundvakt så är ju det Stina så hon lär se mycket av han :P

Åhh längtar nu!! <3

Måste bara komma på nåt bra namn.. Tänkte först skriva att jag vill ha namnförslag här men.. Ni är ju så dåliga på att kommentera så vad gör det för skillnad? :P

Aja ska kila till jobbet nu och det kommer vara mitt längsta 10-14 skift någonsin känner jag på mej :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Mitt namnförslag vet du ju redan =)

2009-12-04 @ 10:42:29
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback