Ojsan

Glömmer som bort mellan varven att uppdatera :P

Ska fara på ett tag till mina föräldrar och äta god nyårs middag! :) Sen blir det att fara hem igen.. Ingen av oss ska ut idag eftersom vi vill se så att hundarna inte är rädda för raketerna! *håller tummarna att dom inte är det*

Ledig hela helgen.. Jobbade igår sista dagen och börjar jobba igen på måndag först... Skööönt!!
Var långledig under julen också... Skönt så man slapp tjorva så mycket med hundarna...

Känns som att vi har haft lite framsteg med Texas iaf.. Kissar utomhus för det mesta men händer såklart olyckor inne ännu.. Han är ju iaf bara 11 veckor så det får man ju ta!.. Orkar ju inte hålla sej hur länge som helst!
Han är inte heller lika pipig som när vi hämtade han... Litegrann men, Hoppas det också går bort! Då är det bara hans eviga skällande som blir nästa projekt! Vill inte ha en hund som skäller hela tiden!!!! Är ju sååå irriterande att lyssna på!! Aja hoppas det också går över av sej själv när han börjar bli större... Hade vart enkelt om det gjorde det så man slipper försöka få bort det också! Om inte annat får man väl köpa ett antiskall halsband när han blir större så kanske man får lite bukt på det...

Aja nu kom Johan så ska pallra mej ut! Gott Nytt År allihopa!!





Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja jag tycker de börjar bli alldeles för glest mellan inläggen... Tänk på mig som inte har nåt att göra om dagarna :)

2010-01-01 @ 19:31:48
Postat av: Lotta

Haha :) Men jag glömmer som av mej... Uppdaterar ibland flera gånger om dagen sen kan det ta 1-2 veckor innan nästa :P

2010-01-01 @ 22:50:11
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Tessi

Jo jag har märkt de :) Men nu när jag har påpekat de så kan du ju bättra dig ;)

2010-01-01 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback