Måndag

Usch va snabbt de lediga helgerna går jämt!! Jobb nu hela veckan inkl. lördag.. Eller jag är ju ledig onsdag iofs men... Ändå skönare och vara ledig lördag :P Men ganska bra att jag är ledig helgen efter istället.. Johan är ledig nu ihelgen och jag är ledig nästa så.. Då slipper vovvarna vara ensamma iaf!

Vaknade vid 7 imorse av att lillen var i sängen.... Jag som nattade han så fint i buren! Han lyckas på nåt vis ta sej upp i sängen heela tiden! Han hade väckt Johan vid 3 genom att slicka han i ansiktet :P Aja tur att Johan inte är sur på morgonen :P Aja han somnade ju i buren och sov där ett tag iaf så vi försöker väl inatt igen! Första och andra natten sov han ju hela nätterna i buren så en omöjlighet ska det inte vara! Vägrar han så får han sova i sängen ett tag och sen vänjer vi av båda med det! Kanske jobbigt för den lilla när Bobby får vara i sängen men inte han :P

Kommer bli ovanligt att kunna sova hur jag vill om inte Bobby ska vara i sängen :P Är ju van vid att ha en liten som kurar ihop sej och lägger sej mellan mina ben och sover!.. Aja kan ju vara ganska skönt att inte behöva tänka på hur jag ska ligga :) Få bre ut mej huur mycket jag vill! :) Var ett tag sen....

Bobby har ju vägrat från dag 1 att sova på nåt annat ställe än med oss... Så får se hur det går om vi nu måste göra det... För 2 hundar i sängen tänker jag då inte ha!!

Ska ha med lillen på jobbet idag... Får se hur det går! Hoppas det går bra så han kan vara med mej hela veckan så man slipper strula med hundvakt.. Inte så lätt att få tag på nån sån på Stinas jobbveckor :P Speciellt inte sen Johan har börjat jobba me han som brukade vara med Bobby när han var liten :P
I värsta fall får vi lämna han till Johans mamma.. Men är liite bökigt när jag inte har körkort för då måste ju Johan lämna han dit redan halv 6 när han far på jobbet... Nåja vi får se! Jag håller då både tummar och tår att det går bra idag!!!

Aja ska ringa och påminna pappa nu att jag ska åka me han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback