Julafton snart...

Hallo!... Tänkte ge en snabb uppdatering om min dag innan jag lägger mej i sängen och kikar tv med mina småttingar! :)

Klev upp 06.15.. Var aningen trött när klockan ringde! aja var bara masa sej upp.. Klädde på mej och gick ut med Texas! Gick ut med han sista svängen igår vid halv 12 och hade inte hänt en enda olycka inatt :)

Kom in, sminkade mej och donade och satte mej en snabbis vid datan... Började gå till bussen vid 5 över 7.. gick bra för Bobby att gå ner fast det var ganska kallt... Inget gnäll alls faktiskt :) Var lite bök att få på Bobby på bussen då han inte riktigt visste om han skulle hoppa in eller inte :P Men med en liten klapp på rumpan så hoppade han in.. Texas hade jag innanför jackan när jag hade gått så han inte skulle bli så kall så han var det ju inga problem med... Stina var på samma buss så hon satt med lillen och jag satt med Bobby! Gick såå bra! Bobby vickade på svansen åt alla som kom på/klev av! Texas låg och sov typ hela resan :P

Plingade när jag skulle av och gick därefter till Linda och lämnade hundarna.. Knatade sen till Vetehatten och köpte en macka.. Trodde jag skulle bli jättesen till jobbet så hade förvanat Nina att hon skulle säga till, Så vart lite snopen när jag kom på jobbet att jag och Nina kom samtidigt... Klockan var då bara typ 3 minuter över 8 :) Jag måste ha varit jäkla snabb med andra ord :P

Jobbade från 8-14!.. Sååååå mycket folk! Aja alla är väl som mej och Stina och köper "sista minuten julklappar" :) Var ganska skönt att få gå hem när det var som mest kaos :P... Mötte Jenny precis när jag var på väg att gå hem så jag gav julklappen jag köpt åt hennes lilla Gustav och sen promenerade hon med mej bort till Linda!

Hos Linda satt jag med henne, Jesper, Edvard och alla 5 vovvarna tills klockan vart 4.. .Då skulle jag fara hem med mamma var planerna.. Men det vart lite ändringar när Linda och Edvard skulle på stan och mamma skulle hämta Jeppe också. .Då bestämde jag mej för att fara på stan med dom istället :) Dom tänkte fara tidigare men vart såå mycket sura miner från Jespers sida så dom skippade dom planerna!

Började med att gå på gojans kiosk eftersom Edvard ville ha en cdskiva till sin mamma... Dom hade inte den inne så vi fortsatte mot BB.. Efter det for vi och tig en middag på thai :) *smask* Stina har rekommenderat nr 66 så testade den.. Och den var sååå god! Efter vi vart där for vi en sväng på Dollarstore och handlade en massa... Bland annat hittade jag denna söta tröjan åt Texas :) Köpte även den smarta bädden i bakgrunden... En "hörnbädd"...



När jag kom hem slog jag in de sista julklapprna och sen har jag matat och gått ut med hundarna! funderar på att lägga mej i sängen och kika nån film och mysa med mina små

Nytt kort på min stora kille :)



Nåt jag är säker på är att jag aldrig kommer ha 5 hundar.. Herregud vad man hade trampat på dom heela tiden :P Knäppte detta hos mamma och pappa... Alla känner väl igen mina ? :P De andra ljusa är Lindas vovvar och den svarta är en hund Linda hade hos sej ett tag...



Och imorrn är det julafton... ska väl fara ner till päronen vid typ 1 eller nå.. Måste kliva upp tidigt så man hinner med alla sina morgonbestyr :P Måste ju iaf duscha och fixa sej lite bara för att det är jul.. Men har ingen aning om vad jag ska ha på mej.. aja är ju bara släkt så är väl kanske inte nån direkt "klädkod" men ä'ndå roligt att vara lite "finare" eller va man ska säga :)

Nä nu ska jag avsluta! God Jul på er alla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback