Brödbak

Tjo! Jobbat 10-14 idag.. Skön dag :) Ledig imorrn och jobb igen på söndag!

For till Konsum med mamma efter jag slutat, For därefter ner till henne för att äta lite mat.. Kom hem, Gick ut med hundarna och sen satte jag igång med brödbak! Tog aningen länge för degen att jäsa men... Mitt besök hann komma när jag just hade börjat grädda! Aja tur att man är tjej och kan göra 2 saker samtidigt :P

Sara och Elin for hem för ett tag sen och jag hamnade här som vanligt... Tror jag ska lägga mej framför tv:n och kika lite innan jag ska sova!.. Måste bara vänta på att bröden blir kalla så jag kan sätta dom i påsar och frysa ner! För lär ju somna när jag går till sängen :P

Aja trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: sara

Klockan gick då väldigt fort idag:) Elin somnade typ 10 min efter att vi kom hem=)

2009-12-18 @ 22:38:22
Postat av: Lotta

Jo det gick väldigt fort :P

2009-12-19 @ 00:15:12
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback