1 dag kvar

till julafton... Detta år har gått sååå fort!! Och mycket har man hunnit med känns det som!

Tänk, i början av året trodde jag att jag var allergisk mot hundar... Och nu har jag 2 :) Reagerar på vissa hundar ännu men på sistone har det hänt väääldigt sällan! Skönt
Min största fasa i början var att vi skulle behöva sälja Bobby efter ett tag.. Men det har ju gått jättebra med min allergi! Tror sånt är ganska mycket psykiskt!!! Går jag runt och tänker "Men oj nu kommer jag säkert reagera" hela tiden så tror jag att man gör det också.. Jag har som aldrig tänkt på mej själv som allergisk, kanske därför det har gått så bra!!

Aja hoppas bara min tur håller i sej!!! :)

Ska ta med hundarna på bussen idag.. Tur att Stina jobbar så hon är på samma buss.. Annars vet jag inte hur jag hade löst det :P Inte direkt kul att sitta med båda i famnen, och på sätet får dom ju inte sitta!...

Hade hoppats på bättre "gå-väder" eftersom vi ska ända ner på stan... Bobby blir ju kallbara av snabbsvängar här ute så vet inte hur det kommer gå för han att knata ända ner dit!.. Aja sätter lillen innanför jackan när jag går eftersom han ändå inte är så förtjust i att vara ute... I värsta fall får jag väl bära Bobby en bit om han börjar med sitt gnällande och lyftande av tassarna...

Nä måste springa nu! Trevlig jul allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback