Måndag igen....

Gokväll! Ska uppdatera en snabbis innan jag glömmer som vanligt :P

I fredags när jag slutade jobbet kom jag hem till en rolig överraskning! Johan hade lagat middag och köpt massa godis :) Såååå god mat!!! Har lite bilder här nere bara för att göra er andra avis :D
HAn hade även laddat ner enj film han visste att jag ville så, Så vi kikade den också!.. The Amazing Story Of Benjamin Button var det... Den var helt okey, Kanske liite seg emellanåt men.. Helt klart värd att se :)

Jobbat idag som vanligt... 10-16! Skön dag!... Efter jobbet for vi och provkörde några bilar utanför Öströms!...
For sedan och hämtade mat från Dannes! *Smask* Typsikt att man precis har börjat sitt "nya, nyttiga liv" en sån här dag :P Aja kommer en ny dag imorrn!! Nä ska kika lite serier nu och sen blir det it på 1timmes promenaden som ska inträffa 1gång per dagfrån och med idag!!! :)

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

 

    



 

   
Var vovvevakt åt Dizzy i lördags... Så vi mös på och bara njöt av att få ha henne här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback