Länge sen...

Inte uppdaterat på ett tag nu så bäst jag skriver några rader innan jag helt glömmer bort att jag har en blogg :P

Var ut igår.. Hade en jätterolig kväll!!! Kvällen började med att vi hämtade upp Stina och hämtade lite mat.. For till Johan och åt och sen så prävade Stina lite kläder hon skulle låna... Måste ju bara säga att jag var liite klumpig när vi satt och åt... Min mobil ringde och jag gick in till köket för att hämta den.. När jag kom in i vardagsrummet igen tänkte jag hoppa över Stina och sätta mej för att äta igen.. Då råkade jag trampa på foliekartongen som maten var i... Maten flög över soffan och golvet.. Hmm aningen klumpigt! Aja fick äta Johans rester så det ordnade ju sej :)

Vi for iväg till Sara vid 7 tiden och där satt vi och surrade och drack till klockan vart efter 23.. Tror vi glömde bort tiden lite :P Ringde runt efter skjuts men ingen som svarade eller så hade dom mobilsvar.. Tror de flesta har döpt mej till "Svara inte" på mobilen... Kändes som det iaf :P Vi gav upp och ringde taxi! Precis när jag hade pratat me taxi och beställt en bil så ringde Björn upp.. Han kunde köra oss till krogen eftersom han redan var ute och körde runt! Han kom och hämtade upp oss och körde oss till Nex!

Jag trodde det skulle vara lite folk eftersom det var Luleåkalaset ihelgen... Men var hyfsat med folk!! Roligt.. vi fick dansa skratta och ha roligt i 2 timmar iaf tills krogen stängde :) Träffade några roliga människor man inte surrat me på ett tag...
Efter krogen for vi alla hem... Jag gick hem till mej och sov för jag orkade inte gå ända upp till Johan i mina högklackade skor jag hade! Hade ont i fötterna redan så alla uppförsbackar kändes inte alltför lockande :P

For till Johan vid 13.00 idag... Och här har jag bara suttit som ett lik framför tv:n... Har vart lite dålig! Aja var det värt eftersom kvällen var så rolig :) Är ju inte ut så ofta så man får tåla att vara lite bakis när man väl är ut :P

Ätit från Dylan idag... Var såå gott me pizza och iskall cola(!).. Åt halva pizzan och slurkade i mej 2 glas cola... Kommer inte ihåg senast jag åt så mycket av en pizza så antagligen var jag utsvulten :) Aja ska kika LA ink nu och sen tror jag att jag ska duscha.. .blir nog sen att krypa in under täcket med Bobby och kika en film :) Jobb igen imorrn... Varför tar helgerna slut sååååå fort jämt?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback