Hojja...

Kommit hem för ett tag sen efter en jobbig promenad!... Slutade 16.. Tog bussen hem 16.15. Gick då upp till Tommy och hämtade Bobby. Johan hade ju såklart inte gett med nåt koppel så fick ha han lös.. Var liiite nervös då han inte alltid vill lyssna på sin matte :) Började gå och höll tummarna att vi inte skulle möta nån hund iaf. Hann inte mer än upp för första backen så kom det 2 stora collies!... Jag trodde inte det var sant!!! Sa lugnt "Nej" till Bobby och gick åt sidan dit vi skulle... Han var sååå duktig och kom med mej!!!!!!!! Min duktiga kille! :D Trodde jag aldrig :P Gick med han lös hela vägen hem sen och det gick såå bra.. Träffade iofs inte nån annan efter vägen men.. JAg var bara så glad att det verkar som att han äntligen har börjat lyssna på mej också :)

Well, Snodde en sån här lista... Var ett tag sen jag gjorde en sån så... Håll till godo!

10 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Ann-Charlotte Blom
när fyller du år? - 12 Augusti
vad har du på dig just nu? -Linne och jeans
vilken årstid är bäst? -Sommaren såklart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -Hm beror på... Men högt på listan ligger väl att få sova lääänge! :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte...
vad är du bra på? -Svårt att svara på en sån fråga om sej själv :P
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Somnade med lilla Bobby mellan armarna :)

 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Stina
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är väl roliga på sitt sätt :)
vem är snyggast av dina vänner? - Tittar inte på mina vänner på det sättet :P
vem är mest partyprisse? - Hum.. Ingen nuförtiden känns det som
vem är den du helst har filmkväll med? -Johan, Stina eller Björn :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha
vem tar du med dig om du tar med dig någon? - va?!

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Stina
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå
vem är farligast i din familj? - ingen :P
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen :)
vem är coolast? - Alla är lika coola :P
har ni något husdjur? - Jag har ju min Bobby och storayster Linda har Gizmo och Sisu
vem har du mest gemensamt med? - Stina skulle jag tro
vem står för underhållningen? - Alla på sitt sätt.. Men mestadels jag och Stina med vårt surr skulle jag tro ^^
vem sover du oftast med? - Ingen i familjen iaf :P
roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många!

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Klivit upp, Varit på optikern, Jobbat, Varit förbi Tommy, Gick hem och nu sitter jag här
har du varit glad idag? - JAdå
har du varit ledsen idag? - Nej inte än iaf :P
har du gjort något bra idag? - Njae...
vad ska du göra nu? - Ska laga mat på ett tag
har du gjort något dåligt idag? - Nej!
vad har du ätit idag? - Lunch
har du duschat idag? - Nope
är du trött nu? - Litegrann kanske
vad händer imonn - Jobb

ANNAT

Hur mår du just nu? - Bra!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Jorå
Har du piercat dig? - Jadå!
Vart då? -Öronen, Tungan, Naveln och 1 till :P
Gjorde det ont? Det i tungan gjorde ONT! Men inte de andra...
Har du tatuerat dig? -Ja

 TELEFON/MOBIL

 Vem ringde dig senast? - Johan
Vem ringde du senast? - Stina
 Vem sms:a till dig senast? - Björn
 Vem sms:a du till senast? - Tommy

 ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - Ja!
Vad är klockan nu just nu? - 17:47
 Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen och facebook!

 FAMILJ

 Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Några dagar sen
 Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Igår

 ÖVRIGT

Gillar du punk? - nje
Har du sminkat dig idag? - Ja!
 Isåfall, vad för smink? puder, mascara, ögonbrynspenna och ögonskugga
 Vad har du på dig för kalsonger just nu? - Inga :P
 Hur ser dem ut? - ....

 MUSIK

 Lyssnar du på musik just nu? - Ja
 I så fall, vilken låt för tillfället? - Rihanna - Take a bow
 Vad gillar du för musik? - Det mesta tror jag...

KLÄDER

 Har du fler än 4 linnen? - Jo
 Har du fler än 3 jeans? - Ja
 Har du fler än 5 tröjor? - Jadå

 SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ja!
Använder du Wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - Ja!
Använder du kajal? - Njae nån gång när jag går ut kanske
Använder du hårspray? - Ja!
Använder du volymspray? - Nope
Andänder du mousse? - Inte så ofta...
Använder du deodorant? - Ja!
Använder du parfym? - Ja!
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland
Använder du brunkräm/foundation? - Iblabd när jag ska ut :)
Uppsatt hår eller hängande? - Väldigt olika...
Plattar/lockar du håret varje dag? - Jepp! Plattar nästan varenda dag...

 KÄRLEK

Är du kär just nu? Ja!
Har du kysst någon idag? - Nope
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nope
Har du ett förhållande? - Ja
När går gränsen vid otrohet? - Beror på...
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nä varför skulle jag?!
Är du romantisk? - haha Väldigt sällan isåfall :P
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej!
Är du svårflörtad? - Njae tror inte det...
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? -Jadå
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Robert
Hur länge höll det? - Ett halvår kanske
Har du lekt med någons känslor? - Nej! Inte med mening iaf...
Hur länge var ditt kortaste förhållande? -Ingen aning
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beror väl lite på :P Finns väl för och nackdelar med båda!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha Nej!
Är du en bra pojk/flickvän? - Det tror jag.. För det mesta iaf :P
Vem sov du senast bredvid ? - Johan
När fick du din första kyss? - Hmm tror jag var 14 eller nåt sånt...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hmm typ 15 tror jag mamma var
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Näää sjukt juh :D
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- Aldrig!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Olika, Det beror helt på vad för kille det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback