Tjohej

Hejsansvejsan!! Åt för ett tag sen.. .Tänkte bara skriva av mej litegrann och sen ska jag slänga in mej i duschen tror jag :)
Har jobbat idag.. 11-16.. sköön dag!! Och rolig dag också för den delen :)
Igår jobbade jag 11-15 så jag har haft en bra start på veckan! Jobbar 10 till 17.30 imorrn och är ledig på torsdag... Sen jobbar jag 8 till 18.15 på fredag!.. Lördag jobbar jag oxå :( 9-15.15.. Såå jävla jobbigt att vi har öppet till 15 nuförtiden! Lördagar var ju nog sega förut till 2.. Nåja går ganska fort den sista timmen iaf så.. Man ska inte klaga :)

först tänkte jag inte orka mej på denna låånga jag snodde av Tessi, Men jag tyckte det var lika bra :)

Vad heter du?
Ann-Charlotte Blom
I mellannamn då?
Har inget
Vart bor du?
Malmberget
Trivs du där?
Jodå! Än så länge iaf
Brukar du läsa horoskop?
Ja!
Har du körkort?
Nä men det kommer förhoppningsvis snart :)
Äger du några conversskor?
Nej
Favoritdjur?
Hund
Vad spenderar du mest pengar på?
Kläder
Festar du?
Ja!.
Sprit, vin, cider eller öl?
Cider
Brukar du bli för full?
Njae men det händer väl ibland
Antal kudda i sängen?
3 st
Kan du bara bullar?
Antar att det ska vara "baka bullar" och svaret på det är nej :P
McDonald's eller Burger King?
McDonald´s... Nuggets är ju bara såå gott :)
Är du allergisk mot något?
Pälsdjur
Äger du ett busskort?
Japps
Dricker du blå, röd, eller grön mjölk?
Röd
Vad åt du till frukost?
Inget
Hur ser du ut idag?
Som jag alltid gör
Har du haft sex idag?
Nope
Nästa mål i ditt liv?
Ta körkortet!!
Vad såg du på tvn senast?
Hmm.. såg på Arkiv X
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer.. Men bli oftast bara "Hallå"
Vem ringde dig senast?
Johan
Vad sa den du ringde?
Jag kommer!
Antal timmar sömn inatt?
7 tror jag
Sov du ensam?
Nä med Johan
Vad innehåller din favoritmacka?

Kyckling och currysås

Senaste person som
Sov i din säng
Johan
Såg dig gråta:
Johan
Fick dig att gråta:
Johan tror jag
Du delade en drink med:
Stina
Du gick på bio med:
Stina.. Sex and the City filmen såg vi!
Du gick på stan med:
Tessi
Skällde på dig:
Johan :)
Skickade ett mail till dig:
Mamma

Har du någonsin
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Ja, Menar jag det inte så säger jag inget heller...
Bråkat med ditt husdjur?
Hmm.. Har bara fiskar nu så måste väl svara nej :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dej nästa dag?
Tror inte det

Saker
Tar du droger?
Nej!
Dricker du?
Ja hur ska man annars överleva? :)
Vem är din bästa vän?
Har några stycken jag tycker mer om!
Vad är du mest rädd för?
Flygande kryp, äckliga spindlar...
Vilka kläder sover du i?
Inga alls.. Jobbigt med ex byxben som hasar upp å knölar :)
Var vill du gifta dig?
Hmm... Har jag inte tänkt på
Vad hatar du verkligen?
Tidiga mornar är hemska...
Har du varit kär?
Ja!!
Har du ett jobb?
Joo
Gillar du att ha folk omkring dig?
Ja men är lika skönt att vara ensam ibland.. det behövs!
Är du ett hälsofreak?

Haha, Nää verkligen inte :)

Stuff
Har du någonsin varit kär i nån du inte haft en chans på?
Säkert när jag var mindre
Är du ensam nu?
Joo!
Några piercings/tatueringar?
1 tatuering och 9 piercingar
Låtar som ofta fastnar i ditt huvud?
Dom jag lyssnar på såklart :) eller nån sån där dålig från nån reklam :P
Vill du gifta dig?
Vet faktiskt inte
Vill du ha barn?

Ja som det känns nu iaf 

Favorit
Rum i huset?
Sovrummet:)
Typ av musik?

Nästan allt...
Månad?
Ingen aning

De senaste 48 timmarna, har du
Gråtit?

Köpt någonting?
Ja!
Varit sjuk?
Lite hängig men inte direkt sjuk...
Sagt "jag älskar dig"?
Nej
Velat säga till någon att du älskar den?
Nää.
Träffat en ny person?
Ja
Saknat någon?
Njae
Kramat någon?
Ja
Kysst någon?
Jepps

Senaste
Låt du hörde:
Kommer inte ihåg va den hette.. Var på radion när jag gick från jobbet
Film du såg:
"My babys mama" tror jag var den senaste
Drink du köpte:
Hmm kommer inte ihåg vad det var!
Sak du stal:
Jadu.. Var ganska många år sen så har inte den blekaste aning
Mat du åt:
Tacos
Gången du åt en 7-elven-korv?
aldrig
Människa du slog?
Är ingen människa som tar till våld :P
Senaste stora bussresan
Hmm...
Senaste långa telefonsamtal:
Stina
Senaste dusch:
Igår
Senaste irritationen:
Igår

Aja ska kila iväg nu! Ha d bra alla!!
*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback