Long time

Länge sen jag skrev nu märkte jag :P

Har väl inte hönt så mycket på sistone...
Jenny var här i förrgår, Vi satt å surrade och åt fruktcoctail med glass!.. Jättetrevligt med besök :)
Det får vi göra om snart..

Igår jobbade jag till 17.30 och sen for jag hem.. Åkte hem med pappa.... Vi for och plockade upp Stina från henne eftersom vi skulle umgås :)... Vi satt å kikade tv och surrade tills klockan vart typ11... Då hoppade jag in i duschen!

IDag har jag haft en hemst spännande dag! NOT :P
Vaknade halv 11 av att Stina ringde.. Skulle gå och luncha med hon och Tessi... Jag klev upp ut sängen 5 minuter efter det, satte på lite mascara, Klädde på mej och sen kom dom och plockade upp mej...

Planerna var att luncha på Jeanettes.. Men när vi kom dit så såg vi att det var stängt(!).. Så vi for istället på vetehatten och tog en macka... Efter det skjutsade Tessi hem mej och släppte av Stina hos frissan...

När jag kom hem surrade jag lite med Johan och sen gick jag och la mej framför tv:n... Och där somnade jag ju såklart!
Var såå skönt!!.. Vaknade till när Johan for på jobbet men somnade om ganska direkt igen :P Sen vaknade jag av att Stina ringde och sa att hon skulle komma förbi ett tag tills Janne slutade!.. Var vaken dom minutrarna hon hann vara här innan Janne ringde.. Och sen somnade jag igen!. Aja, Jag var väl extremt trött idag antar jag :D

Nu känner jag mej relativt pigg iaf :).... Men ska bli sååå skönt med helg!!!
Aja, Ska spela ett tag och sen tvätta bort sminket och gå å sova!!.. Ha d bra alla!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback