Helgen över..

Så var denna helgen också slut.. :(
Känns som att helgerna flyter på alldeles för fort!!!... Man är som tillbaka på jobbet
innan man hinner känna av att man har vart ledig :P

Igår gjorde jag inte alltför mycket... Var hemma hos mamma och pappa och åt
vid typ 5 tiden och efter det så spelade jag lite wow tills klockan vart just efter 11...
Då hoppade jag in i duschen och efter det så kollade jag lite Arkiv X!
Har laddat ner den första säsongen så håller på å kollar den...

Jobbar skööönt skift idag.. 11 till 15 :D Efter det tror jag att jag och Johan ska fara
och handla.. Ska äta tacos :) *Mums*
Aja, Ska klä på mej och göra mej redo för jobbet nu..
Ha d bra allihopa!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback