Ledig!

tjabba!... Vaknade just.. Vart en ganska sen kväll igår :P tror vi gick och la oss just före 05.00!...

Är ledig idag och imorrn!! Fan va skönt!! Känns som att det behövdes... Jobbar sen fre, lör, sön, mån, tis, ons, tor, och fredag innan jag får vara ledig igen :P.. Aja blir bra me pengar av att jobba söndagen! Nästa år på skyltsöndagen ska jag fan vara ledig så jag också kan gå på stan om jag känner för det!! Har jobbat 3 år i rad nu så... Tycker att det snart borde vara nån annans tur :)

Var på stan igår efter jobbet.. Var runt å kikade på lite affärer... Måste köpa ett par nya jeans!!! Men som vanligt när det är nåt man verkligen behöver så hittar man ju inga :(.. På jeansgruvan hade dom likadana jeans som jag har.. Men dom fanns bara kvar i stora storlekar :( ... Är det så illa att man ska behöva fara till Luleå för att hitta sej ett par fina och sköna jeans?.... sen efter en stunds strosande så gick vi på Vetehatten och fikade!... efetr det for vi till pappas jobb och hälsade på lite... Sen gick vi in på "give and get" och kollade på 2 golv lampor till sovrummet.. och dom vart det att köpa! Så jag vart 1000 kronor fattigare fast jag inte hittade nå jeans :P Aja, Dom var snygga iaf :)

Nä ska klä på mej nu och sen ska jag betala mina räkningar! :( Har vart såå sent ute med att betala dom de senaste månaderna så jag måste försöka skärpa till mej! Ha en bra dag!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Snodde en sån här lista bara för att fördriva tiden lite :)

Hur svarar du i hemtelefonen? Beror på vem som ringer..

Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror även där på vem som ringer

Ringer det mycket till dig? Njae, Lagomt!

Ringer du mycket? Nej!

Vem ringde du senast? Stina

Dagens låt? Hmm.. Vet inte

Dagens artist? samma svar där som ovanför :P

Hur mycket pengar har du? Har just fått lön.. Men ska betala räkningar idag :(

Senast kramat och när? Johan innan vi skulle sova igår

Antal timmar sömn inatt? typ 8

Sov du ensam? Nej, sov med Johan!

Vem sov du hos senast? Johan

Vem sov hos dig senast? Tessi :P

Vem vet mest om dig? Stina och Johan

Vem vet du mest om? Är väl svårt för mej att veta :P Men tippar där också på Stina & Johan :)

Vad ser du fram emot? Julen!!

Vad vill du ha just nu? Massa pengar

Vad längtar du mest efter? Åka utomlands

Vad vill du helst slippa? bli sjuk till julen

Vad stör du dig på? Massa saker!

Vem vill du sova brevid inatt? Johan

Vilken tidning läser du? hmm... Blir bara massa skvaller :P Typ "klick", "fredag".. mm

Vilken buss åker du oftast? Lokala

Vilken fråga ställer du oftast? Varför det?

Vilken årstid är det nu? Vinter

Anser du sig själv snygg? Njae

Har du varit kär? Ja!

Är du kär nu? Ja!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jepps

Vad åt du senast? oboy och rostat bröd igår till kvällsmat

Har du varit med i en rättegång? Nä

Är du polare med grannarna? Näää!

Vilka språk pratar din mamma? Svenska

Vilka länder har du bott i? Sverige

Senaste piercingen? Hmm, Kommer inte ihåg vilken som var den senaste

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I förrgår

Gay? Nej! Inte som jag vet än iaf :P

Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nä

Har du varit på ett party? Jodå

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Haha, blir svårt eftersom jag inte har en bror :P

Har du varit utomlands? Ja!

Har du sett din bästa vän naken? Ja

Var är dina syskon just nu? Stina är på jobbet och tror Linda är hemma

Vilken tid gick du upp imorse? klockan 13.30 om man nu kan kalla det för "imorse" :P

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Har varit så duktig att rensat min inkorg eftersom det var fullt så kan inte se det :P

När var du riktigt sjuk senast? Hmm kommer inte ihåg

Vem är den senaste kändisen du tog på? Har inte tagit på nån vad jag vet

Vad finns i din bakficka? Har inga byxor på mej ^^

Vad gjorde du kl 2 inatt? Spelade

Vad är det första du gör på morgonen? Kliver upp(?)

Vad ska du göra efter det här? Betala räkningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback