Äntligen lite ledigt...

Usch.. Är det så här livet ska vara(?)...
Man spenderar ju mer tid på jobbet än hemma känns det som.. Ganska tragiskt!
Aja, Är ledig ihelgen.. såå skönt! Tror jag ska låta bli att ställa alarm imorrn och se hur länge jag vill sova istället för att bli upptvingad av en klocka :) Men vet inte om jag vågar.. Lär ju bli några timmar om jag känner mej rätt :D

Igår jobbade jag 11-15.. sen övningskörde jag till Coop och sen till Linda.. Jag körde till Jespers dagis eftersom dom hade glömt lite saker där.. sen körde mamma hem till dom.. jag var inte så pigg på att köra när Jesper var me :) Inte för att jag tror nåt skulle hända.. Men tror aldrig jag hade förlåtit mej om nåt hade hänt :)

Sen for vi upp till Stina och Janne och åt smörgåstårta.. Janne fyllde 31 :).. Efter det for vi till mamma och pappa och släppte av Jesper till pappa... Skulle skjutsa hem Linda som skulle jobba på kvällen.. jag körde till Coop eftersom Linda skulle handla nåt oh sen körde jag hem henne... och sen for jag till Johan... Så jag körde en hel del igår :)
Var liite jobbigt att parkera på Coop eftersom det var såå mycket bilar och människor överallt! Men det gick bra :)

Idag har jag klivit upp vid 20 över 11.. skulle fara på Loppis med mamma, Linda och Jesper!.. Mamma hämtade upp mej vid 20 i 12. Vi knatade omkring där en stund och kollade på allas saker.. eller ja, Skrot kan man nog säga om det mesta :D... Men jag hittade 3 saker :) Ett fat med 2 ljus och nå blandning av torkade blad, kottar mm på, Och 2 stycken söta tomtegrejjer :) När jag kom till Johan igen så la jag mej framför tv:n med en kopp te! Var såå frysen! Kanske måste hem och hämta min vinterjacka idag eller imorrn :) Börjar bli kallt ute nu!

Var en ganska rolig film på tv som jag låg och kollade.. "Big fat liar"... eller nja, Jättebra var den väl inte men.. Helt okey eftersom det inte var nåt annat som jag ville titta på :) Aja ska lägga mej framför tv:n igen nu :) Ha en bra helg!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar/Lotta*

VEM.
Vem är hos dig just nu?
Ingen
Vem fick du sms av senast? Johan
Vem pratade du senast i telefon med? Stina
Vems hus var du senast i? Mamma och Pappas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Johan såklart.. (?)
Vem önskar du att du var med nu? Hmm.. Bra fråga

VAR.
Var är din telefon? På soffan i vardagsrummet
Var är din mamma? Hemma hos sej
Var sover du? I Johans säng för det mesta,, Men händer att jag sover i min egen också :P
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Lindex
Var åkte du senast bil? Gällivare
Var i ditt rum är du? I datarummet

VAD.
Vad åt du senast? Macka med smör och leverpastej
Vad drack du senast? Te
Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mej
Vad är den närmaste saken som är blå? Morgonrocken :P
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favoritfärg? Svart, Rosa
Vad är din favorithemsida? Hmm... finns några olika
Vad hör du just nu? Datorns surrande ljud!

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
Idag
När träffade du din pappa senast? Igår
När duschade du senast? Igår

HAR DU NÅGONSIN.
Sovit i någon annans säng? Ja!
Hånglat på en bio? Hmm.. tror inte det iaf :)
Hånglat i skogen? Det tror jag faktiskt!
Målat om ditt rum? Jo i gamla lägenheten
Kört över hastighetsgränsen? Ja, Men inte mycket högre
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Jo!
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja!
Sett någon dö? Joo
Sovit till tre? Ja, Det händer!..  Beror ju på när man har gått och lagt sej :P 
Älskar eller saknar någon just nu?
Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback