Usch

Godmorgon.. Känner mej såå himla trött!.. aja bara några dagar kvar nu så är man ledig sen!! ..Har vaknat för ett tag sen... Ska bara klä på mej så är jag redo att fara till jobbet.. ska åka me Tessi! Hon börjar också 8 så hon skulle skjutsa mej på jobbet i samma veva...

Veckan och helgen som gått har jag inte gjort så mycket annat än att varit på jobbet känns det som!.. Jobbat fredag tills idag och kommer inte vara ledig förrens nu på fredag klockan 12! ska bli sååå skönt!!
Tänkte jag skulle ringa bilskolan och se om don har nå tider på fredag när jag slutar så tidigt..

I förrgår var jag såå duktig och skruvade ihop sängramen helt själv!.. Vem behöver killar?!
Anna var så gullig och köpte med den när hon var på Ikea för att storhandla :) Blir som aldrig att man far till Ikea för att de är en sak man behöver... Johan satt med ett glas cola och bara tittade på... Var en sak jag behövde hjälp med och det gjorde han men.. I övrigt gjorde jag allt!... Ganska roligt att bygga nya saker enligt mej iaf! :)

Vissa människor som skirver blogg låter som helt andra personer.. Man kan ju bara undra sej om vem det är dom vill/tror sej vara när dom skriver sina bloggar.. Jag kan bli lite smått irriterad när nån BARA skriver om hur bra allt är... För nog vet vi väl alla att ingen mår bra och har det bra jämt? Aja, vi alla bestämmer ju hur vi ska leva vårt eget liv, Men känns som att vissa endast lever ett visst liv för att alla andra gör det och det förväntas av en själv också!! Jag lever då mitt eget liv med allt vad det innebär och det är jag stolt över!! Jag struntar i vad som förväntas av mej.. Jag lever som jag vill och inte som nån annan tycker!!

Nä, nu måste jag klä på mej så jag är redo när det är dags att fara!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback