*suck*

Ja, så sitter man här ännu en kväll och inte det minsta trött... Blir såååå jäkla less på mej själv!! Man är tamejfan som en 2¨-åring och kan inte sova ensam :P Igår är den enda dagen på hela veckan jag har kunnat sova normalt... smnade redan vid 12 tiden framför tv:n.. Vaknade på natten och tassade till sängen :)

de andra dagarna har jag somnat kring 04.30 typ varje dag... Måttligt trött jag har varit när man ska jobba dagen efter.. aja tur att Johan bara jobbar natt vissa veckor ^^

Ihelgen blir det att fara på julbord med jobbet.. Känns sisådär.. Blir nog roligare före det skulle jag tro :P Lovade först Linda att vara hundvakt.. men går ju inte nu när jag kom ihåg att jag skulle iväg... Typiskt! :/ Vilket jääkla bra minne man har ibland!.. ville ju vara me vovvarna så jag slapp vara ensam på natten ^^ aja, Får ta det nån annan helg istället.. Kommer ju fler :)

Var på en "hudvårds kväll" eller va det kallas för hos Linda igår... Var trevligt och shoppade litegrann :) Kanske man ska köpa bra produkter istället för den från apoteket som jag har kört me nu i typ 8 år :P

aja ska väl ge det ett försök att lägga mej i sängen... I tisdags när jag gjorde det så låg jag vaken typ 2 timmar... Gav sen upp och la mej framför tv:n och somnade där just efter 4... Åhhh så less jag blir!!! När ska jag bli vuxen och våga sova ensam utan några problem? :D Aja Gonatt på er!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Såg på min sida nu att det i genomsnitt är 10 personer som läser min blogg per dag.. Hmm vilka är ni då? :D Och skriv det nu också era blygisar ^^

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är en av dom =)

2008-12-12 @ 16:54:59
Postat av: Lotta

Känns ju bra att iaf en läser :P hehe

2009-01-03 @ 00:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback