Snart Jul

Heeeej! Kom ut från duschen för ett tag sen... Har blåst och plattat håret!...

Veckorna går så jäkla fort nu... Känns som vanligt som att det är fredag och sen direkt efter måndag igen.. *suck* Varför kan inte helgerna vara låååånga?!

Var iaf ut ihelgen.. Jobbade på dagen till 15.15 och sen for jag och Anna hem till henne... Satt där och drack, surrade och fixade till oss och sen for vi upp på björnis eller Harrys som man kanske får säga nuförtiden :) tog oss en cider i baren medans vi väntade på arbetskamraterna! Åt god mat och dansade litegranna... Vart att dricka liite mer också! Vid 12 eller vad nu klockan var så började alla mina kollegor bli trötta så dom ville hem.. Då for jag iväg till gällivare en kort sväng och sen vart det en helkväll i Malmberget :) Hade en jättetrevlig kväll!! Men usch så dålig jag var på söndagen!!! *blä* trodde aldrig jag skulle må bra igen.. Kanske inge bra att dricka cider, öl, tequila, shot, vodka, öl och glögg :) Eller vad tror ni?

Kunde inte äta nåt alls på söndagen så jag var heeelt slut.. Sov hela dagen typ.. Men vart lite förvånad när jag råkade somna på dagen och vaknade först 23.55.. Hmm var ju bara hoppa in i duschen och sen gå å lägga sej igen!.. Var såå fruktansvärt hungrig när jag kom till jobbet så behövde gå och köpa en macka på vetehatten!! Var sååå gott :)

Imorgon bär det av till frissan.. Hann inte vara blond alltför länge men... Trivdes inte riktigt bra i det! Trodde jag skulle göra det eftersom jag har vart ljus mestadels av mitt liv men :) Aja får väl pröva vara mörk nu igen ett tag då!... Tror det blir mörkbrunt med knallrosa och lila slingor i :D Såg en tjej som hade det... Sååååå snyggt!!! :)

Så här ser jag ut just för tillfället i håret... Vet att det är en dålig bild men det är den nyaste jag har :)


aja ska väl gå och krama kudden nu ett tag innan man ska upp och jobba igen!!
ska försöka uppdatera bloggen lite oftare... Men är ganska lätthänt att man glömmer :P

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback