Problem?!

Att man aldrig kan bli trött på normala tider.. Nåja är ju iaf ledig imorrn så kan ju sova lite längre :)

Jobbat idag... Från 9 till 15.15.. Anna var gullig och körde hem mej eftersom jag har lyckats slarva bort min busslista!... Kom hem kring halv 4... La mej framför tv:n och väntade på att "Meet the fockers" eller va den nu heter skulle börja :) Började kolla den.. Men vid halv 6 vart jag sååå jäkla trött så jag somnade visst :P

Johan kom från jobbet just efter 6.. Han sa då att vi skulle fara å handla... Seegt som tusan att gå upp!! Man blir som så seg på nå vis när man har vilat på dagen.. Speciellt när jag hann sova så kort stund också!...

Nu har jag suttit och kollat på "Sanningens Ögonblick" på 5:ans hemsida.. Asså, Kan människorna som ställer upp på det vara helt 100 i skallen?!? tror inte jag iaf.. Hade aldrig ställt upp på nå sånt svammel... För alla har nog hemligheter dom inte vill att hela Sverige ska få veta(?).. Har då jag iaf!! Kul att berätta om alltför personliga saker så alla vet vad man själv tycker osv.. nä Usch.. En tjej som var me var helt sjuuuuk! Så knasiga grejjer hon hade gjort... Fick frågan "Har du nångång betalat ett trasigt bord med oralsex?"... Och ni kan ju gissa va tokan svarade?!? "Ja!"...
Riktigt såna hemlisar har inte jag men :P Finns en hel del man inte vill att världen ska få ta del av!!...

Har känt mej lite nere på sistone.. Vet inte vad det beror på... Men mest troligt har det med jobbet att göra!... Aja man får bita ihop och se hur det löser sej.. förhoppningsvis ordnar allt sej.. För jag trivs ju såå bra där! Men är ju trist att man inte själv får bestämma vem man jobbar me.. Då hade vi haft det sååå underbart på jobbet!! :)
Kanske man ska ta tag i pluggandet(?).. ska verkligen ta en funderare och tänka på vad jag vill!! Klart det hade kännts jobbigt att gå tillbaka till skolbänken.. Men vad nöjd man ska vara när man är färdig :)

Aja ska väl försöka lägga mej och sova.. men känner jag Johan rätt så blir det soffan för mej inatt igen!!... Gonatt allesammans!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Never saw it coming, all of your backstabbing
Just so you could cash in on a good thing before I'd realize your game
you re stupid
'Cause you dug your own grave
After all of the fights and the lies 'cause you're wanting to haunt me
But that won't work anymore, no more
It's over
'Cause if it wasn't for all of your torture
I wouldn't know how to be this way now and never back down
So I wanna say thank you


Nån mer än jag som tycker han ser ut som en tjej?! :)
Jättebra på å sjunga.. men varför vill en kille se så feminin ut?!

Kommentarer
Postat av: Stina

Han är ju bara för jävla snygg alltså!!!!! =)

Så jag struntar i att han ser lite väl feminin ut ibland =P

2008-12-28 @ 22:48:22
Postat av: Lotta

Vadå ibland?! På varenda kort ser han ju ut som en sminkad flicka juh ^^

2008-12-30 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback