Lördag...

Tjabba! Tänkte bara uppdatera om min helg :)

Igår gjorde jag inget speciellt.. .Toh det bara lugnt! Var hos mamma och pappa och åt Tacos på eftermiddagen och sen vart det spelande och tv-tittande... Gick och la oss vid 1 eller nåt sånt.. Vaknade vid 5 av att jag hade såå jäkla ont i huvet.. Klev upp och tog 2 alvedon... Trodde den skulle gå över snabbt.. men inte det inte!!
Somnade om igen vid typ 10!... Usch säger jag bara!!! Vaknade sen vid 3 när Johan väckte mej men orkade mej inte upp förren halv 4 :P Så då var ju denna dagen förstörd :P

Vid 6 for vi och åt med Stina och Janne... smaskigt :) Sen efter det for vi till Johans föräldrar och lämnade mössorna dom hade beställt... Hon vart jättenöjd med dom! Åt även lite efterrrätt där :) *mums*

Sen har vi inte gjort så mycket... Suttit och spelat.. Skööönt som fan att det är Jul nu i veckan.. Då slipper man jobba :P Men kan inte säga att jag har alltför stor julkänsla... Kanske allt sånt ändras när man sitter och kollar på Kalle Anka och äter god julmat.. (?) Får hoppas på det :)

Ska jobba imorrn.. Nu så här när dagen är här så ångrar jag att jag lovade att jobba.. aja är ju bara från 12 till 16 så.. Tror det går ganska fort.. Hoppas på det iaf!! Aja ska kika vidare ett tag nu och sen hoppa i sängen så man orkar upp imorrn!! Gonatt!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inge speciellt igentligen. Det var bara pizza som vi åt :P hihi

2008-12-21 @ 20:36:40
Postat av: Anonym

ahaa :) Men det är ju gott ^^

2008-12-21 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback