IQ-Fiskmås?!

Vissa människor måste ju lära sej att tänka.. (?) Kan ju inte gå hela livet och vara helt iq-befriad!!!!!!!

Aja, har jobbat idag.. 8 till 15.30.. Myycket folk som vanligt när reorna startar!.. Var såå skönt att sluta.. For hem till päronen efter jobbet eftersom mamma skulle bjda på mat :) Vart lite julrester!... *smask* Undrar när man kommer vilja äta det igen!? :) till nästa jul kanske...

I överigt så har väl julen vart bra!.. For till mamma och pappa just före 2 på julafton! Surrade lite och sen kollade vi en snutt av Kalle Anka... Sen satte vi oss ner för att äta!... Hann kika lite av slutet på Kalle inann efterrätten...
Fikade lite efterrätt.. Mammas goooooda mandeltårta bla... sååå god!! Sen vart det att öppna lite julklappar!

Jag fick mest smågrejjer.. Känns som att när man har blivit så "stor" så måste mamma å pappa inte köpa nåt men, tror mamma tycker det är roligt så länge hon vet vad hon ska köpa :) Fick pengar, Presentkort till frissan, Shampoo, ljusgrej att ha på väggen, 1 halsband och ett litet "vattenfall"... Jättefint! Var så duktig nä jag kom till Joahn och packade upp påsen på en gång.. Satt tillåmed upp på väggarna det jag (och han) hade fått i julklapp! annars vette tusan hur länge det hade legat i påsarna :P

Det som var tråkigt nu på julen var ju att inte Linda och Jeppe var med hos mor och far :/ aja vi ska fira "lilla julafton" nån dag nästa vecka när dom är hemkommna igen :)

Jobbar imorrn också... sen är jag ledig söndag (SOm vanligt!), Sen jobbar jag bara måndag och Tisdag så blir jag långledig sen!! ska bli fruktansvärt skönt!!!! Ledig onsdag- söndag!...

Nyår vet jag inte riktigt vad man ska hitta på.. ska vara med syster iaf :)  aja ska göra nåt vettigt nu!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback